Ga terug naar de vorige pagina

Het traject van een project

Een horeca keuken is het kloppende hart van uw onderneming, maar deze keuken komt er natuurlijk niet vanzelf. In deze blog leggen wij u uit hoe het traject van een project er uit zal zien.

1. Inventarisatie
Onze enthousiaste en gedreven vak adviseurs starten met een inventarisatie naar uw specifieke wensen en behoeften. Dit gebeurt in de vorm van persoonlijke gesprekken op locatie of in de showroom. Tijdens deze inventarisatie brainstormen wij met u over diverse belangrijke zaken, zoals welke gerechten u gaat serveren, efficiënte routing maar ook uw budget en eventuele wensen.

2. Design en ontwerp
Op basis van deze inventarisatie gaan onze ontwerpers aan de slag. Wij beschikken over gespecialiseerde en gekwalificeerde ontwerpers op het gebied van grootkeukentechniek, interieur en binnenhuisarchitectuur. Zij zijn in staat om 2D en 3D tekeningen op maat te vervaardigen. Uiteraard conform de strenge eisen en richtlijnen van onder andere HACCP en Arbo. Juiste materiaalkeuze, vorm, comfort en capaciteit zijn eveneens vanzelfsprekende elementen in het ontwerp.

3. Begroting en offerte
Nadat de ontwerptekening met u is besproken en door u is goedgekeurd volgt een passende offerte.

4. Projectbegeleiding
Ieder project staat bij ons onder leiding van een technisch projectmanager. Hij overlegt met u de gedetailleerde planning van o.a. de inkoop. Hij kan eventueel deelnemen aan geplande bouwvergaderingen en zal de aannemer, elektricien en overige betrokken partijen voorzien van gedetailleerde technische tekeningen.

5. Service
24 uur per dag, het hele jaar door, montage en onderhoudsdienst. Wij beschikken over een eigen plaatsings-, montage en servicedienst. Om de levensduur en kwaliteit van uw apparatuur ook in de toekomst zo optimaal mogelijk te houden bieden wij onderhouds- en serviceabonnementen aan. Hierin maken we afspraken over periodiek onderhoud van de apparatuur. Ook eventueel reeds aanwezige apparatuur kunnen wij hierin meenemen. Deze abonnementen bieden de zekerheid van tijdig en preventief, soms zelfs wettelijk verplicht, onderhoud. Bij calamiteiten vraagt uw verzekeraar ook naar bewijs van jaarlijks onderhoud.

6. After Sales
Wij beschikken over een helpdesk met een speciale servicelijn. En als extraatje nodigen wij u regelmatig uit voor diverse demonstraties en themadagen. Last but not least zal onze vak adviseur ook na de oplevering tot uw beschikking staan om vragen te beantwoorden en adviezen te verlenen.

© 2016 - 2018 (TIP) HKL Horeca | Uw totaal leverancier van professionele horeca apparatuur | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel