Bestellen bij HKL Horeca

U kunt gemmakelijk online bestellen bij HKL Horeca. Dit kan 24 uur per dag 7 dagen per week! Heeft u moeite met online bestellen? Geen probleem! Van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur kunt u ons per telefoon of per mail bereiken!

Hoe plaats ik een bestelling?

U klikt op het gewenste artikelen! Aan de rechterzijde kunt u het aantal en een eventuele accesoire toevoegen. Zodra u het product naar wens heeft samengesteld klikt u op 'voeg toe aan winkelwagen'. U krijgt dan een pop-up in uw scherm te zien. Wilt u verder winkelen? Klik dat op 'verder winkelen'. Wilt u afrekenen? Klink dan op 'Ga naar uw winkelwagen'.

Wij hebben ons kassasysteem ingericht met 4 gemakkelijke stappen.

Stap 1: Bekijk hier uw winkelwagen of alles correct is toegevoegd. Boven aan de pagina kunt u aangeven op welke wijze u wilt betalen. Het is bij ons mogelijk om via de volgende manieren te betalen: Bancontact, betalen via factuur, iDeal, sofortbanking/DIRECTbanking en vooraf overmaken. Let op: wij zenden de artikelen pas af zodra wij de betaling ontvangen hebben.

Stap 2: Bij stap 2 kunt u uw gegevens invullen. U kunt bij ons afrekenen zonder en met account. Als u een account aanmaakt kunt u gemakkelijk online uw status bekijken. Wilt u zonder een account afrekenen? Klik dan op 'afrekenen zonder account'. Hierna kunt u uw gegevens invullen. Wilt u een account aanmaken? Klik dan op 'Account aanmaken'.

Stap 3: Hier ziet u uw winkelwagen en de ingevulde gegevens. Tevens kunt u hier onze algemene voorwaarden lezen. Bent u hier mee akkoord? Klik dan op 'Ik verklaar kennis te hebben genomen van en in te stemmen met de Algemene voorwaarden' en op  'bestelling bevestigen'

Stap 4: Hier komt u bij de door u gekozen betaalwijze. Volg de stappen.

Hoe verzilver ik mijn kortingscode?

U heeft een kortingscode ontvangen? Deze kunt u verzilver in de 1e stap van de betaling. Vul uw kortingscode in en klik vervolgens op 'Bereken korting'. Hierna wordt uw totaal bedrag herberekent en ziet u uw nieuwe te betalen bedrag.

Wat is de status van mijn bestelling?

Om de status van uw bestelling te bekijken, logt u in op uw HKL horeca account. Bovenaan de pagina klikt u op 'Mijn account', en vervolgens op 'Mijn bestellingen'. U kunt nu van uw bestellingen bij HKL Horeca de status bekijken. 

Wat gebeurt er als een product niet meer op voorraad is?

Het wil helaas voorkomen dat een artikel uit productie wordt gehaald. Wij nemen dan telefonisch contact met u op en bieden u altijd de mogelijkheid om de order te annuleren of om een vervangend product uit te kiezen. De terugbetaling wordt altijd binnen 7 werkdagen voldaan.

Terug naar veelgestelde vragen.

 

© 2016 - 2018 (TIP) HKL Horeca | Uw totaal leverancier van professionele horeca apparatuur | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel