Garantie:

U heeft op al uw aankopen fabrieksgarantie voor de periode zoals vermeld bij de artikelen.  Mocht een artikel defect zijn direct bij ontvangst, dan kunt u dit binnen 48 uur aan ons melden. Wij zullen dan direct voor een passende oplossing zorgdragen.

Beschadigd of verkeerd product:

Controleer bij ontvangst van het artikel of het juiste product onbeschadigd en compleet afgeleverd is. Mocht dit niet het geval zijn, dan dient u zo snel mogelijk na ontvangst (uiterlijk binnen 48 uur na ontvangst) aan ons te melden via mail of telefoon. Wanneer u een verkeerd of door transport beschadigd product heeft ontvangen, moet dat ook zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 48 uur worden gemeld. Bij voorkeur via mail.

Storingen:

Tussen 09:00 en 17:00 uur zijn wij telefonisch bereikbaar op +31 (0)850 220 020
Buiten kantooruren kunt u uw storing melden aan ons via mail : info@hklhoreca.nl

Meldt het telefoonnummer waarop u te bereiken bent, uw naam, en het apparaat die in storing staat. Wij melden ons dan z.s.m bij u, waarna we de storing kunnen inplannen of telefonisch kunnen verhelpen.

© 2016 - 2018 (TIP) HKL Horeca | Uw totaal leverancier van professionele horeca apparatuur | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel